Gwarancja i reklamacje

Wszystkie nasze kominki objęte są 2-letnią gwarancją.

Jeśli zakupiony u nas produkt przestał działać skorzystaj z możliwości reklamacji. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt. Poinstruujemy Państwa o dalszych krokach.


Opakowanie
Każde urządzenie wraz akcesoriami (pilotem), kartą gwarancyjną i/lub dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym należy zapakować w oryginalne opakowanie, bądź takie, które zapewni jednakowy stopień ochrony urządzenia podczas jego transportu do serwisu.

Zalecamy również, aby przed umieszczeniem urządzenia w oryginalnym/zastępczym opakowaniu urządzenie zabezpieczyć styropianem (szczególnie na rogach kominka).

Informujemy, że za prawidłowe zabezpieczenie produktów na czas ich transportu do serwisu odpowiedzialnym pozostaje nadawca przesyłki.



Formularz reklamacyjny można pobrać TUTAJ. Do formularza prosimy dołączyć skan dowodu zakupu (paragon/faktura).